reklama

Platím za to čo vôbec nepotrebujem, čo s tým ?

Napriek tvrdým podmienkam trhovej ekonomiky, kde o úspechu či neúspechu podnikania rozhoduje kvalita a cena ponúkaného produktu, kde sa všetko točí okolo ponuky a dopytu, platím za niečo čo vôbec nepotrebujem. Každý mesiac si kúpim produkt, ktorý je pre mňa úplne zbytočný a neviem čo by som s ním mal urobiť. Nedá sa darovať, ani odhodiť do smetí, nedá sa uskladniť na horšie časy, no jednoducho sa s ním podľa mňa nedá robiť nič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Takých "rozšafých zákazníkov" je ale v tejto krajine viac a za produkt ktorý ozaj nepotrebujú platia, platia, platia.... Neplatenie za produkt, ktorý vôbec nepotrebujem by mi určite zabezpečilo množstvo problémov a po čase možno aj exekúciu, takže platím, platím, platím.... Áno, hovorím o produkte "Program verejnoprávnej STV". Pomaly ani neviem, kde sa to v ponuke káblovej televízie nachádza, no platím, platím, platím.... Jednoducho program STV v súčasne ponúkanej kvalite a štruktúre nepotrebujem. Roky platím za "emotívne výlevy politikov a prípadne aj ich spevácke výkony" (to je aspoň sranda) a platím aj za vzájomné urážanie sa politických autorít v priamom prenose a to už sranda nie je. Možno by som si niekedy takýto morbídny druh zábavy niekedy kúpil a možno by som si kúpil aj program STV. Možno ! Možno by som si kúpil kultivovanejší program inej TV a možno by som si kúpil noviny. No aj keby som si nekúpil nič, tak je to moje rozhodnutie a mal by som teda mať možnosť rozhodnúť sa. Čo sa s tým dá robiť ? Nuž nič! Vyplýva z toho teda, že koncesionárske poplatky budem platiť aj naďalej. Ozaj veď ja platím aj za verejnoprávny rozhlas. Mimochodom, vysiela ešte? Dúfam, že som týmito slovami nikoho neurazil. To by som strašne nerád. Ja naozaj nemám nič proti týmto verejnoprávnym inštúciám ani ich spokojným zákazníkom. Mám len výhrady ku kvalite ich produkcie, ktorú skutočne nepotrebujem a za ktorú napriek tomu platím. Platiť za produkt budem rád, keď ho budem aj využívať, alebo aspoň vtedy keď budem aspoň rok riaditeľom niektorej z týchto inštitúcií. Možno by som mal ako zamestnanec vtedy "režimku".

František Kán

František Kán

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 46 rokov, množstvo nesplnených snov a napriek veku ešte aj ideály. Som však už do istej miery realista a viem, že človek si má dávať pozor na to čo si želá, mohlo by sa mu to splniť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu